Γιατί να εγγραφώ στο pharm16.gr;

Κάνοντας εγγραφή στο pharm16.gr δημιουργείτε το δικό σας λογαριασμό στον οποίο έχετε αποκλειστικά και μόνον εσείς πρόσβαση ώστε να μπορείτε να κάνετε πιο εύκολα και γρήγορα τις αγορές σας. Τα μέλη μας μπορούν να επωφεληθούν απο μοναδικές προσφορές αλλα και εκπτώσεις.

 

Γιατί να εγγραφώ στο Newsletter του pharm16.gr;

Στο pharm16.gr έχουμε διαρκώς νέες προσφορές και καινούργιες παραλαβές προϊόντων. Εγγραφόμενοι στο newsletter του pharm16.gr ενημερώνεστε άμεσα για τα προϊόντα που σας ενδιαφέρουν και για όλες τις νέες προσφορές και εκπτώσεις στο pharm16.gr

Επιπλέον ενημερώνεστε από τους έμπειρους επιστημονικούς συνεργάτες του pharm16.gr για θέματα που αφορούν την υγεία, την πρόληψη, την ομορφιά, την αισθητική και διάφορες συμβουλές υγείας αλλά και μαθαίνετε πρώτοι για τα νέα μας προϊόντα! .

Για να εγγραφείτε στο newsletter του pharm16.gr πατήστε εδώ.

Πως μπορώ να πραγματοποιήσω μια παραγγελία;

Μπορείτε να πραγματοποιήσετε παραγγελίες στην ιστοσελίδα μας όποια ώρα της ημέρας θέλετε (όλο το 24ωρο).με τους εξής τρόπους:

  • Παραγγελία ΟΝ LINE από την ιστοσελίδα μας.
  • Τηλεφωνική παραγγελία: 

Kαλώντας το Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών στο 2112143503 από 8πμ έως 17μμ και θα είναι χαρά μας να σας εξυπηρετήσουμε!  Απαραίτητη προϋπόθεση για να δώσετε τηλεφωνική παραγγελία είναι να έχετε τους  κωδικούς των προϊόντων.

Για περισσότερες λεπτομέρειες επισκεφτείτε τη σελίδα μας Τρόποι Παραγγελίας.

 

Πώς χρησιμοποιώ το Καλάθι Αγορών;
Το καλάθι αγορών «φιλοξενεί» προσωρινά τα προϊόντα που θέλετε να παραγγείλετε, όπως ακριβώς το καλάθι του super market. Μπορείτε να προσθέσετε ή να αφαιρέσετε τα είδη που επιθυμείτε ή και να αλλάξετε την ποσότητά τους.
 

Μόλις ολοκλήρωσα την παραγγελία μου αλλά θέλω να προσθέσω / αφαιρέσω κάποια προϊόντα, να την ακυρώσω εξ ολοκλήρου ή να αλλάξω τη διεύθυνση αποστολής. Μπορώ;

Εφόσον έχετε ολοκληρώσει την παραγγελία σας μπορείτε να κάνετε αλλαγές μόνο τηλεφωνικά. Καλέστε το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών στο 2112143503 και θα χαρούμε να σας εξυπηρετήσουμε

 

Πως μπορώ να πραγματοποιήσω την πληρωμή για κάποια παραγγελία μου;

Η πληρωμή πραγματοποιείται πριν ή κατά την παράδοση των προϊόντος και μπορεί να γίνει με έναν από τους παρακάτω τρόπους:

  • Αντικαταβολή, πληρωμή στον υπάλληλο της εταιρίας courier κατά την παράδοση των προϊόντων ( extra χρέωση 1,0€).
  • Χρέωση πιστωτικής κάρτας.Για να διασφαλιστεί η απόλυτη ασφάλεια των ηλεκτρονικών συναλλαγών μέσω πιστωτικών καρτών, αυτές γίνονται μέσα από το σύστημα ασφαλείας της EUROBANK.
  • Κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό της εταιρίας.

 

Ποιό είναι το κόστος αποστολής;

το κόστος αποστολής περιγράφεται αναλυτικά εδώ

 

Πώς μπορώ να ελέγχω το status της παραγγελίας μου;


Από τη στιγμή που εισαγάγατε την παραγγελία σας και η πληρωμή ολοκληρώθηκε επιτυχώς, ξεκινά η διαδικασία συλλογής και αποστολής των προϊόντων, η οποία δεν υπερβαίνει τις 12 ώρες πλην ελαχίστων εξαιρέσεων. Μόλις η αποστολή παραδοθεί από εμάς στην εταιρεία ταχυμεταφορών θα λάβετε στο email που μας έχετε δηλώσει τον «Αριθμό Αποστολής» και περαιτέρω οδηγίες, για να ελέγχετε την πορεία παράδοσης.

 

 

Είναι όλα τα προϊόντα άμεσα διαθέσιμα;

To pharm16.gr καταβάλει κάθε προσπάθεια τα προϊόντα του να είναι όλα άμεσα διαθέσιμα χρησιμοποιώντας σύγχρονα προγράμματα παρακολούθησης αποθεμάτων αποθήκης. Σε περίπτωση που κάποιο από τα προϊόντα δεν είναι διαθέσιμο στο φαρμακείο, ο χρόνος αναμονής μπορεί να φτάσει τις 3 - 4 εργάσιμες μέρες. Σε περίπτωση εξαντλήσεως κάποιου κωδικού, το τμήμα παραγγελιών του pharm16.gr θα έρθει σε επικοινωνία μαζί σας και θα σας ενημερώσει για  τον ακριβή χρόνο παραλαβής των προϊόντων σας.      

 

Πόσος χρόνος απαιτείται για να παραλάβω την παραγγελία μου;

Τα προϊόντα  αποστέλλονται σε 1-2 εργάσιμες μέρες από την μέρα της παραγγελίας με courier,εκτός από περιόδους αιχμής ή προσωρινής έλλειψης. Για περισσότερες λεπτομέρειες και έξοδα αποστολής επισκεφτείτε τη σελίδα μας Πολιτική Αποστολων.

 

Μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου;

Μπορείτε να ακυρώσετε τη παραγγελία σας, εφόσον επιθυμείτε, χωρίς επιβάρυνση, με την προϋπόθεση ότι ΔΕΝ έχει πραγματοποιηθεί η αποστολή των προϊόντων από το κατάστημά μας.

 

Κάθε φορά παραγγέλνω τα ίδια πράγματα. Μπορώ να αυτοματοποιήσω κάπως την παραγγελία μου;

Φυσικά. Μπορείτε να καλέσετε το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών στο  2112143503 και να ζητήσετε προγραμματισμένες παραδόσεις για τα είδη που σας ενδιαφέρουν.

Μπορώ να επιστρέψω κάποιο προϊόν;

Φυσικά και μπορείτε να επιστρέψετε κάποιο προϊόν που έχετε αγοράσει από το pharm16.gr Το pharm16.gr δέχεται την επιστροφή προϊόντων εντός 14 ημερολογιακών ημερών υπό ορισμένες προϋποθέσεις.

Δείτε τους όρους στη σελίδα μας Πολιτική Επιστροφών.

 

Μπορώ να δω τις προηγούμενες παραγγελίες μου;

Φυσικά, με την προϋπόθεση πως έχετε δημιουργήσει λογαριασμό στο www.pharm16.gr .  Όλο το ιστορικό των παραγγελιών σας είναι διαθέσιμο μόλις συνδεθείτε στο λογαριασμό σας, επιλέγοντας «Ιστορικό Παραγγελιών».

 

Πότε γίνεται η χρέωση της πιστωτικής μου κάρτας;

Η χρέωση της κάρτας σας γίνεται άμεσα με την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας. Για αυτό είναι καλό να έχετε βεβαιωθεί απολύτως για τα είδη που έχετε στο καλάθι σας.

 

Επιστροφές και Προβλήματα

Ποια είναι η πολιτική επιστροφών που εφαρμόζετε;

Σε περίπτωση που έχετε αγοράσει κάποιο προϊόν μέσω του καταλόγου, του ηλεκτρονικού καταστήματος ή τηλεφωνικά, μπορείτε να μας το επιστρέψετε εντός 14 ημερολογιακών ημερών και να λάβετε πλήρη επιστροφή των χρημάτων σας.
Επιστροφή του προϊόντος μπορεί να γίνει εφόσον το προϊόν βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση και με πλήρη αυθεντική συσκευασία.
Τα έξοδα μεταφοράς καλύπτονται από εμάς στην περίπτωση που το προϊόν επιστρέφεται επειδή είναι προβληματικό ή διαφορετικό από αυτό που παραγγείλατε. Σε κάθε άλλη περίπτωση τα έξοδα μεταφοράς επιβαρύνουν εσάς. Μετά την επιστροφή και αφού ελεγχθεί το προϊόν, σας πιστώνουμε τα χρήματά σας στο σύνολό τους.

Πώς μπορώ να επιστρέψω ένα προϊόν;

Για να ασκήσετε το δικαίωμα της υπαναχώρησης πρέπει να συμπληρώσετε τη φόρμα επιστροφής. Εναλλακτικά, αντίστοιχη φόρμα θα βρείτε και μέσα στο πακέτο της παραγγελίας σας, την οποία μπορείτε να στείλετε μέσω ταχυδρομείου ή μέσω fax στο 2106465733

 

Παρέλαβα την παραγγελία μου αλλά ένα προϊόν λείπει. Τι να κάνω;

Σε αυτή την περίπτωση θα πρέπει να καλέσετε το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών  στο 2112143503

 

Παρέλαβα την παραγγελία μου αλλά ένα προϊόν είναι ελαττωματικό. Τι να κάνω;

Σε αυτή την περίπτωση πρέπει να μας το επιστρέψετε προκειμένου να σας το αντικαταστήσουμε. Σας παρακαλούμε να συμπληρώσετε την φόρμα επιστροφής. Εναλλακτικά, αντίστοιχη φόρμα θα βρείτε και μέσα στο πακέτο της παραγγελίας σας, την οποία μπορείτε να στείλετε μέσω ταχυδρομείου ή μέσω fax στο 2106465733.

 

Επέστρεψα το προϊόν αλλά δεν έχω ακόμη παραλάβει τα χρήματά μου. Πότε και πώς  γίνεται η επιστροφή των χρημάτων μου;

Για να γίνει η επιστροφή των χρημάτων σας πρέπει να ολοκληρωθεί η παραλαβή, ο έλεγχος και η αποδοχή των επιστρεφόμενων προϊόντων από εμάς. Στη συνέχεια, και ανάλογα με τον τρόπο πληρωμής, η επιστροφή ολοκληρώνεται μέσα σε 5 εργάσιμες ημέρες ως εξής:

  1. Αντικαταβολή: Επικοινωνούμε μαζί σας για να μας δώσετε ένα Τραπεζικό Λογαριασμό για να σας κάνουμε κατάθεση. Τυχόν τραπεζικά έξοδα επιβαρύνουν εσάς.
  2. Τραπεζική Κατάθεση: Εάν η κατάθεση έχει γίνει από μεταφορά, ζητάμε από την τράπεζα να προχωρήσει σε μερικό ή ολικό αντιλογισμό, εάν αυτό είναι δυνατό. Διαφορετικά επικοινωνούμε μαζί σας για να μας δώσετε ένα Τραπεζικό Λογαριασμό για να σας κάνουμε κατάθεση. Τυχόν τραπεζικά έξοδα επιβαρύνουν εσάς.
  3. Πιστωτική Κάρτα: Η αρχική χρέωση της κάρτας ακυρώνεται ολικώς ή μερικώς ανάλογα με την περίπτωση (ολικής ή μερικής ακύρωσης).

Εναλλακτικά στα παραπάνω, μπορούμε να σας προσφέρουμε ένα ισόποσο εκπτωτικό κουπόνι για την επόμενη αγορά σας.

 

Τι διαφορά έχουν τα έξοδα μεταφοράς/αποστολής από τα έξοδα αντικαταβολής;

Τα έξοδα μεταφοράς έχουν να κάνουν μόνο με την αποστολή του δέματος ενώ τα έξοδα αντικαταβολής έχουν να κάνουν μόνο με την διαδικασία είσπραξης των χρημάτων (είναι η αμοιβή που παίρνει η εταιρεία ταχυμεταφορών για την εκτέλεση/ διεκπεραίωση της συναλλαγής) Είναι δύο διαφορετικές χρεώσεις. Σε περίπτωση που δεν θέλετε να χρεωθείτε με έξοδα αντικαταβολής επιλέξτε κάποιον άλλον τρόπο πληρωμής που δεν έχει καθόλου χρέωση (πιστωτική/χρεωστική κάρτα, paypal, κατάθεση σε λογαριασμό του φαρμακείου) 

 

Αποστολή και Παραλαβή

Μπορώ να στείλω την παραγγελία μου σε κάποια άλλη διεύθυνση;

Φυσικά. Κατά το checkout μπορείτε να ορίσετε μια διαφορετική διεύθυνση αποστολής από τη δική σας. Αυτή η διεύθυνση μπορεί να ανήκει στο εξοχικό, τη δουλειά ή σε ένα φίλο σας.

 

Μπορείτε να παραδώσετε σε Ταχυδρομική Θυρίδα;

Ναι, μπορούμε να παραδώσουμε σε Ταχυδρομική Θυρίδα.

 

Τι θα συμβεί εάν έχω εισαγάγει λανθασμένη διεύθυνση;

Εάν η παραγγελία σας έχει λανθασμένη διεύθυνση, απλά δεν θα παραδοθεί και κάποια στιγμή θα επιστραφεί σε εμάς από την εταιρεία ταχυμεταφορών. Εάν αντιληφθήκατε πως η διεύθυνση που μας έχετε δηλώσει είναι λάθος, σας παρακαλούμε να καλέσετε το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών στο 2112143503  προκειμένου να ενημερώσουμε την εταιρεία ταχυμεταφορών για να σας παραδώσει την παραγγελία σας στη σωστή διεύθυνση το συντομότερο δυνατόν.

 

Ασφάλεια δεδομένων
 

Είναι ασφαλή τα προσωπικά μου δεδομένα;

Το pharm16.gr θεωρεί κάθε πληροφορία που παρέχει ο χρήστης σχετικά με προσωπικά του δεδομένα ή την παραγγελία του εμπιστευτική και απόρρητη και γι αυτό δεσμεύεται ρητά για τη μη δημοσιοποίηση, ανταλλαγή, πώληση ή αποκάλυψη προσωπικών δεδομένων και στοιχείων των πελατών του.

Δείτε περισσότερες πληροφορίες στη σελίδα μας Όροι Χρήσης - Ασφάλεια δεδομένων

 

Λογαριασμοί Χρηστών

Είναι υποχρεωτικό να ανοίξω λογαριασμό στο www.pharm16.gr για να βάλω την παραγγελία μου;

Όχι, δεν είναι υποχρεωτικό να ανοίξετε λογαριασμό - μπορείτε να ολοκληρώσετε την παραγγελία σας ως επισκέπτης. Είναι όμως προς το δικό σας συμφέρον αφού:

  • Απολαμβάνετε ταχύτατο checkout σε κάθε παραγγελία
  • Βλέπετε το status της παραγγελίας σας και το  ιστορικό αγορών
  • Αλλάζετε τις επιλογές πληρωμής και αποστολής όποτε το επιθυμείτε
  • Παραγγέλνετε εύκολα προϊόντα που είχατε παραγγείλει στο παρελθόν
  • Καθορίζετε  αυτόματες επαναπαραγγελίες

 

Ξέχασα τον κωδικό μου. Τι μπορώ να κάνω;

Είναι απλό. Πατήστε το link δεν θυμάστε τον κωδικό σας και θα σας στείλουμε αυτόματα ένα μήνυμα email για να ορίσετε έναν νέο κωδικό. Εναλλακτικά, μπορείτε να καλέσετε το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών στο  2112143503 για βοήθεια. Σε κάθε περίπτωση, δεν μπορούμε να σας πούμε τον παλιό σας κωδικό. Μπορούμε όμως να βοηθήσουμε να τον αλλάξετε.

 

Άλλαξα διεύθυνση, τηλέφωνο, email. Πώς μπορώ να ενημερώσω τις πληροφορίες μου;

Θα πρέπει να κάνετε login στο λογαριασμό σας και να επισκεφτείτε τη διαχείριση λογαριασμού προκειμένου να κάνετε τις αλλαγές που επιθυμείτε. Εναλλακτικά μπορείτε στην επόμενη αγορά σας να τροποποιήστε τα στοιχεία σας κατά το checkout.

 

 

Τιμολογιακή πολιτική 

 

Πόσο συχνά αλλάζουν οι τιμές σας;

Διατηρούμε το δικαίωμα να αναπροσαρμόζουμε τις τιμές μας ανά πάσα στιγμή.

 

Πότε οριστικοποιείται η τιμή ενός προϊόντος;

Η τιμή ενός προϊόντος οριστικοποιείται με την εισαγωγή στο καλάθι. Από αυτό το σημείο και μετά, τυχόν αλλαγή στην τιμή του προϊόντος δεν θα επηρεάσει την παραγγελία σας.